måndag 19 september 2011

Nagelterapeut Johanna Presentation!

Hej alla Ni som följer Salong Exclusives blogg!

Mitt namn är Johanna,även kallad Jonna, och jag har börjat arbeta på salongen nu som nagelterapeut!

En liten presentation av mig kanske vore på sin plats, kort och gott!
Jag är 25 år, och bor tillsammans med min sambo och våra djur. Största intresset för mig är då att skapa, och det intresset får jag verkligen utlopp för i mitt yrke, att skapa vackra naglar.
Jag är en positiv pratglad tjej och jag ser verkligen framemot att få ta emot Er kunder på salongen!
Jag arbetar både med akryl och med gelé, och jag handmålar alla dekorationer själv.
Några av behandlingarna jag erbjuder på salongen

* Förlängning i gelé / akryl
* Förstärkning av egna naglar gelé/akryl
* Gellac (Polish Pro) Ett lack som härdar i uv-lampa och håller i upp till 2 v. Välj mellan 7 snygga färger!

Dekorationer är ju något jag älskar,och jag har min egna blogg där jag lägger upp bilder på dekorationerna jag gjort/gör. Besök gärna den bloggen för ännu mer info och bilder på mina arbeten!
Tryck på länken nedan för att hitta dit!
http://www.jonnails.favs.se/


Ett smakprov på min kreativa sida skall jag självklart passa på att ge Er! Jag hoppas vi syns på Salongen!


På återseende! :)
Jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar