tisdag 1 november 2011

makeup institut !!!

Heeeeej!

Jag har något jätte roligt att dela av mig med!! Jag ska nämligen börja plugga den 9 januari nästa år ;)

Jag ska plugga till Master Make up Artist!!!
Whohhooo!!

Äntligen som jag har längtat!  Jag har velat det här sedan barnsben å nu ska det bli verklighet.. ;) ;) ;)

Jag kommer att få lära mig ALLT inom make up ;)

¤Jag kommer att plugga dagarna mån,ons och torsdag

¤Jag kommer att vara på salongen dagarna tis,fre och lördag

Då kommer jag oxå att börja blogga om min som elev på MIST i stockholm, kommer ju ha en massa tid över när jag sitter på tåget,som jag använda till bloggen ;) bra va :)


2 kommentarer:

  1. Hej camilla !
    Jag e blond och vill färga mitt hår lite mörkare , finns risken att det kan bli helt missfärgat då?? :)

    /Emma ljunggren

    SvaraRadera
  2. Hej emma! Det är en stor risk att blont hår missfärgas när man färgar det mörkare.. det blonda håret har nämligen lite pigment i hårstrået och kan då när man lägger på en mörkare kall färg ta åt sig bara en del pigment utav den mörka färgen.. vilket kan ibland då dra åt det gröna el gråa hållet. mitt råd till dig är att du rådgör med en frisör, så att frisören kan se ditt hår som det är och därefter ge dig råd om en lyckad färgning hos frisören el. hemma.. kram milla

    SvaraRadera